Reglementări pentru magazine
Regulament
§ 1. Definiții
- Regulament – prezentul Regulament, care stabilește regulile de încheiere a contractelor de vânzare la distanță prin intermediul Magazinului Online, regulile de executare a acestor contracte, drepturile și obligațiile părților Contractului de vânzare la distanță, precum și regulile procedurii de reclamație. În ceea ce privește serviciile furnizate pe cale electronică, Regulamentul constituie, de asemenea, regulamentul menționat la art. 8 din Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea serviciilor pe cale electronică (text consolidat, Monitorul Oficial 2020, poziția 344).
- Client – persoană fizică având capacitate deplină de exercițiu, persoană juridică sau unitate organizatorică fără personalitate juridică căreia legea îi conferă capacitate juridică, care încheie cu Vânzătorul un Contract de vânzare la distanță.
- Consumator – persoană fizică ce încheie un act juridic cu un profesionist, act care nu este legat direct de activitatea sa economică sau profesională.
- Întreprinzător individual – persoană fizică ce încheie un Contract de vânzare la distanță legat direct de activitatea sa economică, atunci când din conținutul contractului rezultă că acesta nu are pentru persoana respectivă un caracter profesional, în special având în vedere obiectul activității sale economice, pus la dispoziție în temeiul dispozițiilor privind Registrul Central al Activităților Economice.
- Întreprinzător – persoană fizică, persoană juridică sau unitate organizatorică fără personalitate juridică căreia legea îi conferă capacitate juridică, care desfășoară în nume propriu o activitate economică sau profesională.
-
Vânzător:
BIOSHI S.A.
Tel.: +48 788 208 018
Bioshi24.ro
E-Mail: contact@bioshi24.ro
CIF: PL6762649713
REGON: 526170605
Adresa sediului Vânzătorului: Jasnogórska 1, 31-358 Kraków - Magazin Online – serviciul online operat de Vânzător, disponibil la adresele electronice: https://bioshi24.ro, prin intermediul căruia Clientul poate obține informații despre Produs și disponibilitatea acestuia, precum și poate achiziționa Produsul sau solicita prestarea unui serviciu.
- Contract de vânzare la distanță – contract de vânzare a Produsului / contract de furnizare a unui Serviciu digital sau a unui Conținut digital (dacă este cazul), încheiat prin intermediul Magazinului Online.
- Produs – bun mobil pe care Clientul îl poate achiziționa din Magazinul Online.
- Serviciu digital – serviciu care permite Consumatorului:
10.1. crearea, prelucrarea, stocarea sau accesul la date în formă digitală;10.2. partajarea datelor în formă digitală care au fost transmise sau create de către Consumator sau alți utilizatori ai serviciului;10.3. alte forme de interacțiune prin intermediul datelor.
- Conținut digital – date create și furnizate în formă digitală.
- Politica de confidențialitate și cookie-uri a Magazinului Online – document care stabilește regulile detaliate privind prelucrarea datelor cu caracter personal și utilizarea cookie-urilor. Politica de confidențialitate și cookie-uri este disponibilă pe site-ul:https://bioshi24.ro/ro/privacy-and-cookie-notice
- Suport durabil – material sau instrument care permite Clientului sau Vânzătorului să stocheze informații adresate personal acestuia, într-un mod care să permită accesul la informații în viitor, pentru o perioadă corespunzătoare scopurilor în care acestea servesc, și care permite redarea informațiilor stocate în formă neschimbată, în special prin poșta electronică.
- Formular electronic de comandă – procedură electronică pusă la dispoziția Cumpărătorului de către Vânzător pentru efectuarea unei comenzi.
- Formular electronic de retur – procedură electronică pusă la dispoziția Cumpărătorului de către Vânzător pentru efectuarea retururilor; disponibil la adres https://bioshi24.ro/ro/returns-open.html.
- Formular electronic de reclamație – procedură electronică pusă la dispoziția Cumpărătorului de către Vânzător pentru depunerea reclamațiilor; disponibil la adresa https://bioshi24.ro/ro/rma-open.html.
- Trimiterea comenzii – confirmarea comenzii prin apăsarea de către Client a butonului „Comand și plătesc”, considerată drept exprimarea de către Client a unei declarații de voință cu caracter obligatoriu privind încheierea unui Contract de vânzare la distanță cu Vânzătorul.
- Cont – ansamblu de date stocate în Magazinul Online și în sistemul informatic al Vânzătorului referitoare la un anumit Client și la comenzile plasate de acesta, precum și la Contractele de vânzare la distanță încheiate; prin intermediul Contului, Clientul poate plasa comenzi, iar la momentul oportun – le poate anula sau edita, precum și încheia Contracte de vânzare la distanță.
- Opinia privind procesarea comenzii sau opinia referitoare la Produse individuale – declarații și evaluări subiective exprimate sub formă de stele, de la 1 la 5.
§ 2. Dispoziții generale
- Tipurile și domeniul serviciilor furnizate pe cale electronică:
1.1. încheierea Contractelor de vânzare online – în ceea ce privește Produsele comercializate în Magazinul Online;1.2. regulile privind înregistrarea și utilizarea Contului în cadrul Magazinului Online;1.3. adăugarea de opinii, comentarii și evaluări – Clientul poate adăuga o opinie sau un comentariu referitor la comanda sa;1.4. transmiterea de mesaje electronice prin care Vânzătorul confirmă primirea comenzii, eventual primirea plății și acceptarea comenzii pentru procesare.
- Utilizarea Magazinului Online este posibilă cu condiția îndeplinirii de către sistemul informatic utilizat de Client a următoarelor cerințe tehnice minime:
2.1. browsere web actualizate, de exemplu:2.1.1. Firefox2.1.2. Chrome2.1.3. Microsoft Edge2.2. orice program pentru vizualizarea fișierelor în format PDF.
- Conținutul publicat pe paginile Magazinului Online, inclusiv descrierile Produselor și prețurile, reprezintă doar o invitație de a încheia un contract în sensul art. 71 din Legea din 23 aprilie 1964 – Codul civil (text consolidat, Monitorul Oficial 2022, poziția 1360 cu modificările ulterioare).
- Vânzătorul pune la dispoziție prezentul Regulament împreună cu Anexele prin intermediul unui link afișat pe pagina principală, înainte de încheierea Contractului de vânzare la distanță, pe parcursul acestuia și după finalizare. Cumpărătorul poate să îl descarce și să realizeze o copie tipărită.
- În scopul asigurării securității transmiterii mesajelor și datelor în legătură cu serviciile furnizate, Magazinul Online adoptă măsuri tehnice și organizatorice corespunzătoare nivelului de securitate al serviciilor furnizate, în special măsuri menite să prevină obținerea și modificarea neautorizată a datelor cu caracter personal transmise prin Internet.
§ 3. Comenzi
- Plasarea unei comenzi în Magazinul Online se poate realiza prin intermediul Contului sau prin selectarea opțiunii de achiziție fără înregistrare, caz în care se creează un cont intern, pe baza căruia Clientul poate crea ulterior un Cont. Contul intern este menținut până la ștergerea datelor din sistem sau blocarea Contului.
- Clientul plasează comanda prin intermediul Formularului electronic de comandă disponibil pe una dintre paginile Magazinului Online.
- După plasarea corectă a comenzii de către Client, Vânzătorul transmite pe adresa de e-mail a Clientului informații referitoare la comanda plasată. Această informație nu constituie confirmarea acceptării ofertei Clientului, ci doar informarea că Vânzătorul a primit comanda.
- Ulterior, Vânzătorul verifică dacă comanda poate fi acceptată pentru procesare.
- În cazul în care Vânzătorul acceptă comanda Clientului, acesta îi transmite informația prin mijloace electronice despre aprobarea comenzii pentru procesare. De la momentul primirii unei astfel de declarații de către Client, între părți se consideră încheiat un Contract de vânzare la distanță.
- Alegerea Produselor comandate se realizează prin adăugarea acestora în coșul de cumpărături. Formularul electronic de comandă indică, printre altele, care Produse, la ce preț și în ce cantități dorește Clientul să comande la locația indicată. Clientul efectuează pașii tehnici corespunzători pe baza mesajelor afișate.
- După introducerea tuturor datelor necesare de către Client, se va afișa un rezumat al comenzii plasate. Rezumatul comenzii va include informații referitoare la: datele de identificare ale Vânzătorului, obiectul comenzii, prețul unitar și prețul total al Produselor comandate, inclusiv costurile de livrare și alte costuri, dacă este cazul, metoda de plată aleasă, modul de livrare selectat, timpul și costurile livrării.
- În cazul în care obiectul contractului îl constituie furnizarea de Conținut digital sau Servicii digitale care nu sunt stocate pe un suport material sau servicii prestate pe cale electronică ori la distanță, Consumatorul, prin bifarea unei casete suplimentare de pe Formularul electronic de comandă, necesară pentru plasarea comenzii, exprimă consimțământul următor: „Sunt de acord cu furnizarea de conținut digital care nu este stocat pe suport material sau cu începerea prestării serviciului înainte de expirarea termenului de 14 zile de la data încheierii contractului și iau la cunoștință pierderea dreptului de retragere din contract”. Vânzătorul va confirma primirea consimțământului prin e-mail.
- Pentru plasarea comenzii, este necesară completarea în Formularul electronic de comandă a datelor cu caracter personal marcate ca obligatorii, acceptarea conținutului Regulamentului și trimiterea comenzii prin apăsarea butonului „Comand și plătesc”.
- 9.1 Trimiterea Formularului electronic de comandă de către Client constituie o declarație de voință obligatorie de încheiere a Contractului de vânzare la distanță, conform prezentului Regulament.
- 9.2 Contractul de vânzare la distanță se consideră încheiat în momentul acceptării Formularului electronic de comandă de către Vânzător, confirmarea acestuia fiind afișarea unui mesaj către Cumpărător care indică acceptarea comenzii și atribuirea unui număr acesteia.
- 9.3 După încheierea Contractului de vânzare la distanță, Clientul primește prin e-mail confirmarea comenzii plasate, incluzând: confirmarea acceptării comenzii și confirmarea finală a tuturor elementelor esențiale ale comenzii, precum și a condițiilor generale ale Contractului de vânzare la distanță (Regulamentul Magazinului Online împreună cu Anexele nr. 1 și 2), datele Vânzătorului, răspunderea Vânzătorului pentru calitatea serviciului, informații privind serviciile post-vânzare oferite de Vânzător și modalitatea și efectele exercitării dreptului de retragere din contract. Instrucțiunile privind modul și efectele retragerii din contract sunt incluse în Anexa nr. 1.
- 9.4 Până la începerea procesării comenzii de către Vânzător:
- 9.4.1 Clientul poate modifica comanda prin intermediul funcționalității disponibile pe pagina Formularului electronic de comandă, parcurgând din nou întregul proces de plasare a comenzii. Modificarea comenzii se realizează prin plasarea unei noi comenzi care înlocuiește comanda anterioară. Plata efectuată de Client poate fi utilizată pentru noua comandă, iar eventualul excedent va fi rambursat în contul bancar utilizat la plată.
- 9.4.2 Clientul poate anula comanda sa selectând opțiunea „anulează comanda” disponibilă pe pagina Formularului electronic de comandă..
- 9.5 În cazul anulării comenzii de către Client, Vânzătorul va restitui plata primită în termen de 3 zile lucrătoare, utilizând aceeași metodă de plată folosită de Client.
- 9.6 Timpul de procesare al comenzii este de 1 până la 10 zile lucrătoare, începând de la data încheierii contractului.
- 9.7 Produsele selectate de Client în Magazinul Online, care nu sunt disponibile în stoc la momentul procesării comenzii, pot fi înlocuite cu Produse de același tip, dar de marcă diferită.
- 9.8 În timpul compunerii listei de Produse pentru comandă, Clientul poate selecta pentru fiecare Produs opțiunea „Acceptă înlocuiri”. Informații despre Produse înlocuitoare vor fi incluse în rezumatul comenzii, comunicat prin e-mail. Clientul are dreptul să refuze acceptarea Produselor înlocuitoare.
- 9.9 În cazul indisponibilității unei părți din Produsele incluse în comandă, Vânzătorul va procesa comanda parțial, pentru partea care poate fi livrată. Restul comenzii va fi anulat, iar Clientul va fi notificat prin e-mail. Pentru partea livrată, Clientul poate exercita dreptul de retragere, conform prevederilor § 6 din prezentul Regulament.
- 9.10 Dacă Clientul a ales o metodă de plată pentru Produs diferită de plata la livrare, în cazul anulării parțiale a comenzii, Vânzătorul este obligat să ramburseze Clientului suma plătită corespunzătoare părții comenzii anulate, în termen de 14 zile de la data anulării comenzii.
- 9.11 Toate prețurile afișate în Magazinul Online sunt prețuri brute (inclusiv taxa pe bunuri și servicii, aplicabilă în conformitate cu legislația în vigoare, inclusiv Legea din 11 martie 2004 privind taxa pe bunuri și servicii – text consolidat, Monitorul Oficial 2022, poziția 931 cu modificările ulterioare).
- 9.12 Costul transportului comenzii depinde de metoda de livrare. În cazul selectării livrării, costul acesteia se adaugă automat la costul comenzii.
§ 4. Plată
- Magazinul Online oferă posibilitatea efectuării plăților sub formă de avans, ramburs (cu plata în cont după livrare). Opțiunea de plată cu termen de plată amânat este disponibilă în situații stabilite individual cu Vânzătorul.
- Plățile pentru produse se pot efectua prin metoda aleasă în momentul plasării comenzii, pe Formularul electronic de comandă.
- Metodele de plată disponibile în prezent în Magazinul Online, sub formă de avans, sunt accesibile la adresa: https://bioshi24.ro/ro/payments
§ 5. Livrare
- Pe Formularul electronic de comandă, Clientul selectează modalitatea de livrare prin bifarea opțiunii corespunzătoare.
- În cazul în care Clientul nu ridică Produsul, ceea ce va conduce la returnarea Produsului către Vânzător, Vânzătorul poate rezilia Contractul de vânzare, după ce a notificat anterior Clientul prin e-mailul furnizat în procesul de cumpărare, pentru a îndeplini contractul. Rezilierea contractului se realizează prin transmiterea către Client a unei declarații sub formă de e-mail.
- În situația prevăzută la pct. 2, Vânzătorul este obligat să ramburseze imediat Clientului plata primită pentru Produsul achiziționat de acesta.
- Metodele de livrare disponibile în prezent în Magazinul Online sunt accesibile la adresa: https://bioshi24.ro/ro/delivery
§ 6. Retragerea din contract – formularul electronic de returnare
- Consumatorul care a încheiat un Contract de vânzare la distanță poate să se retragă din acesta în termen de 14 zile fără a oferi un motiv. În cazul retragerii din Contractul de vânzare la distanță, contractul se consideră ca neîncheiat.
- Dreptul de retragere din contract, conform prevederilor prezentelor paragrafe 6 și 7, se acordă și Antreprenorului individual. Ori de câte ori paragrafele 6 și 7 se referă la Consumator, se înțelege că includ și Antreprenorul individual.
- În cazul retragerii din contract, Consumatorul suportă doar costurile directe ale returnării Produsului.
- Declarația Consumatorului trebuie să exprime în mod clar voința de retragere din contract, în special Consumatorul poate:
- 4.1 să utilizeze formularul electronic de returnare disponibil pe site-ul Magazinului Online: https://bioshi24.ro/ro/returns-open.html.
- 4.2 să se retragă din contract folosind formularul de retragere, care constituie Anexa nr. 2 – trimițându-l la sediul Vânzătorului;
- 4.3 Vânzătorul va confirma imediat pe un Suport durabil primirea declarației de retragere depusă în modalitățile indicate la pct. 4.1 și 4.2.
- Pentru respectarea termenului este suficientă trimiterea declarației înainte de expirarea acestuia.
- Termenul de retragere din contract începe:
- 6.1 pentru contractul care implică predarea bunului, iar Vânzătorul este obligat să transfere proprietatea acestuia – de la momentul preluării Produsului de către Consumator sau de către o terță persoană indicată de acesta, alta decât transportatorul, iar în cazul contractului care:
- 6.1.1 include mai multe bunuri livrate separat, pe loturi sau părți – de la preluarea ultimului bun, lot sau parte;
- 6.1.2 implică livrări periodice de bunuri pe o durată determinată – de la preluarea primului bun;
- 6.2 pentru celelalte contracte – de la data încheierii contractului.
- 6.1 pentru contractul care implică predarea bunului, iar Vânzătorul este obligat să transfere proprietatea acestuia – de la momentul preluării Produsului de către Consumator sau de către o terță persoană indicată de acesta, alta decât transportatorul, iar în cazul contractului care:
- Formularul declarației de retragere din contract (Anexa nr. 2 la prezentul Regulament) și informațiile privind exercitarea dreptului de retragere din contract (Anexa nr. 1 la prezentul Regulament) sunt furnizate în formă electronică.
- În cazul retragerii din contract pentru furnizarea de Conținut digital sau Servicii digitale, Vânzătorul poate împiedica Consumatorul să continue să utilizeze Conținutul digital sau Serviciul digital, în special prin restricționarea accesului la acestea.
- În cazul retragerii din Contractul de furnizare de Conținut digital sau Servicii digitale, Consumatorul este obligat să înceteze utilizarea Conținutului digital sau Serviciului digital și să nu le mai pună la dispoziția terților.
- Dreptul de retragere din Contractul de vânzare la distanță nu se aplică în ceea ce privește contractele prevăzute la art. 38 din Legea nr. 296/2014 privind drepturile consumatorilor (Monitorul Oficial 2019, poziția 134), inclusiv contractele:
- 10.1 privind prestarea de servicii pentru care Consumatorul trebuie să plătească, dacă Vânzătorul a executat integral serviciul cu consimțământul expres și prealabil al Consumatorului, care a fost informat înainte de începerea prestării că, după executarea serviciului de către Vânzător, va pierde dreptul de retragere și a luat la cunoștință acest lucru;
- 10.2 a căror preț sau remunerație depinde de fluctuațiile pieței financiare, asupra cărora întreprinzătorul nu are control, și care pot surveni înainte de expirarea termenului de retragere;
- 10.3 a căror obiect este un bun nefabricat, realizat conform specificațiilor Consumatorului sau destinat satisfacerii nevoilor sale individualizate;
- 10.4 a căror obiect este un bun livrat în ambalaj sigilat, care nu poate fi returnat după deschiderea ambalajului din motive de protecție a sănătății sau igienice;
- 10.5 a căror obiect sunt înregistrări audio sau video ori programe informatice livrate în ambalaj sigilat, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
- 10.6 privind furnizarea de Conținut digital neprezentat pe suport material, pentru care Consumatorul trebuie să plătească, dacă Vânzătorul a început furnizarea cu consimțământul expres și prealabil al Consumatorului, care a fost informat înainte de începerea furnizării că va pierde dreptul de retragere după executarea serviciului;
- 10.7 a căror obiect este un bun perisabil sau cu termen scurt de valabilitate, precum și bunuri care, după livrare, din cauza naturii lor, sunt inseparabil legate de alte bunuri;;
- 10.8 privind furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractului de abonament;
- 10.9 încheiate prin licitație publică;
- 10.10 privind prestarea de servicii de cazare, altele decât pentru scopuri rezidențiale, transport de bunuri, închirierea de autovehicule, servicii de alimentație, servicii legate de recreere, evenimente de divertisment, sportive sau culturale, dacă în contract este indicată ziua sau perioada de furnizare a serviciului;
- 10.11 a căror obiect sunt băuturi alcoolice, al căror preț a fost stabilit la încheierea contractului de vânzare și a căror livrare poate avea loc după 30 de zile, iar valoarea depinde de fluctuații pe piață asupra cărora întreprinzătorul nu are control.
§ 7. Efectele retragerii din contract
- Vânzătorul, în termen de 14 zile de la primirea declarației de retragere din Contractul de vânzare a bunului, va rambursa Consumatorului toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare, corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare oferite de Vânzător..
- 1.1 Rambursarea plății se va efectua prin aceeași metodă de plată utilizată de Consumator.
- 1.2 În cazul în care Consumatorul, pentru exercitarea dreptului de retragere, utilizează Formularul electronic de returnare, fondurile vor fi returnate prin metoda aleasă și în contul bancar indicat de Consumator.
- 1.3 Dacă Vânzătorul nu a propus preluarea bunului de la Consumator, acesta poate suspenda rambursarea plăților primite de la Consumator până la primirea bunului returnat sau până la furnizarea de către Consumator a dovezii expediției, în funcție de evenimentul care survine primul.
- Vânzătorul poate propune Consumatorului să preia personal bunul. În cazul în care Vânzătorul nu a făcut o astfel de propunere, Consumatorul trebuie să returneze bunul Vânzătorului (sau unei persoane autorizate de Vânzător pentru preluare) fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii din contract. Pentru respectarea termenului este suficientă expedierea bunului înainte de expirarea acestuia. Bunul returnat de Consumator trebuie expediat la sediul Vânzătorului.
- Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii bunului care rezultă din utilizarea acestuia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunului.
- Consumatorul nu poate să se retragă din contract dacă Conținutul digital sau Serviciul digital sunt furnizate contra plății și neconformitatea Conținutului digital sau Serviciului digital cu contractul este nesemnificativă.
- Vânzătorul poate solicita returnarea suportului material pe care a furnizat Conținutul digital, în termen de 14 zile de la primirea declarației Consumatorului privind retragerea din contract. Consumatorul returnează suportul imediat și pe cheltuiala Vânzătorului.
- Vânzătorul este obligat să ramburseze prețul numai pentru partea corespunzătoare Conținutului sau Serviciului digital neconform contractului și pentru Conținutul sau Serviciul digital a căror obligație de furnizare a încetat ca urmare a retragerii din contract..
§ 8. Reclamații
- Reclamațiile privind defectul Bunului sau neconformitatea Bunului cu Contractul de vânzare la distanță pot fi depuse:
- 1.1 prin intermediul Formularului electronic de reclamații;
- 1.2 în formă scrisă la sediul Vânzătorului sau prin e-mail la adresa:contact@bioshi24.ro
- În sesizarea de reclamație trebuie specificat defectul pe care Consumatorul consideră că Bunul îl prezintă, solicitările adresate Vânzătorului și, dacă este posibil, să se documenteze defectul respectiv și să se prezinte dovada achiziționării Bunului în Magazinul Online. Vânzătorul este obligat să răspundă reclamației în termen de 14 zile de la primirea acesteia. În cazul în care nu răspunde în termenul menționat, se consideră că reclamația a fost acceptată. Răspunsul la reclamație este transmis Consumatorului în scris sau pe un Suport Durabil.
- Pașii pe care trebuie să-i întreprindă Consumatorul pentru depunerea reclamației, inclusiv modalitatea de predare a Bunului reclamat Vânzătorului, sunt indicați în diferitele etape ale Formularului electronic de reclamații.
- În cazul în care Vânzătorul consideră reclamația întemeiată, costurile de înlocuire sau reparație, inclusiv costul transportului aferent reclamației Bunului, sunt suportate de Vânzător.
- Vânzătorul răspunde față de Consumator, precum și față de Întreprinzătorul individual, pentru lipsa de conformitate a Bunului cu Contractul de vânzare la distanță conform dispozițiilor Legii din 30.05.2014 privind drepturile consumatorului.
- 5.1 Vânzătorul răspunde pentru lipsa de conformitate a Bunului cu Contractul de vânzare la distanță existentă în momentul livrării și descoperită în termen de doi ani de la acel moment, cu excepția cazului în care termenul de valabilitate al Bunului, stabilit de Vânzător, este mai mare.
- 5.2 Vânzătorul efectuează repararea sau înlocuirea Bunului în termen de 14 zile de la acceptarea reclamației. Costurile reparației sau înlocuirii, inclusiv, în special, costurile poștale, de transport, manopera și materialele, sunt suportate de Vânzător.
- 5.3 Consumatorul pune la dispoziția Vânzătorului Bunul supus reparării sau înlocuirii. Vânzătorul preia Bunul pe cheltuiala sa..
- Vânzătorul este obligat să livreze Bunuri fără defecte și răspunde față de Întreprinzător pentru defectele Bunului achiziționat conform dispozițiilor Codului civil.
- Furnizarea către Consumator sau Întreprinzătorul individual a Conținutului digital sau a Serviciului digital se face conform dispozițiilor Legii din 30.05.2014 privind drepturile consumatorului.
- 7.1 Conținutul digital se consideră livrat în momentul în care Conținutul digital sau mijlocul care permite accesul la Conținutul digital sau descărcarea acestuia au fost puse la dispoziția Consumatorului sau a dispozitivului fizic ori virtual ales de Consumator în acest scop, sau atunci când Consumatorul sau dispozitivul respectiv au obținut accesul la acesta.
- 7.2 Serviciul digital se consideră livrat în momentul în care Consumatorul sau dispozitivul fizic ori virtual ales de Consumator în acest scop au obținut accesul la acesta.
- 7.3 Vânzătorul aduce Conținutul digital sau Serviciul digital în conformitate cu contractul în termen de 21 de zile de la momentul în care Vânzătorul a fost informat de Consumator despre lipsa de conformitate și fără inconveniente excesive pentru Consumator, ținând cont de natura și scopul utilizării acestora. Costurile aducerii Conținutului digital sau Serviciului digital în conformitate cu Contractul sunt suportate de Vânzător.
§ 9. Recenzii
- O recenzie referitoare la procesarea comenzii sau la Bun poate fi plasată în timpul vizitei în Magazinul Online prin clic pe interfața plasată lângă Bun sau prin clic pe link-ul plasat în mesajul de e-mail. Adăugarea Recenziei este voluntară și gratuită. În cadrul unei singure comenzi, Clientul are posibilitatea de a adăuga o singură dată recenzia menționată.
- În cadrul recenziei menționate, Clientul poate acorda o evaluare sub formă de stele de la 1 la 5 și poate adăuga un comentariu textual limitat la 65.535 de caractere.
- Evaluările sunt stocate și prezentate public pe site-ul Magazinului Online, precum și pe site-urile web https://trustedreviews.idosell.com.
- Vânzătorul verifică Recenziile prin intermediul adresei de e-mail utilizate în procesul de achiziție a Bunului respectiv. Recenzia plasată de persoana care folosește e-mailul utilizat în procesul de achiziție este marcată pe site-ul Magazinului ca „recenzie confirmată prin achiziție”. Orice altă recenzie este marcată ca „recenzie neconfirmată prin achiziție”..
- Vânzătorul poate publica Recenzii referitoare la un anumit Bun și din alte Magazine Online proprii.
- Vânzătorul nu modifică conținutul Recenziilor sau evaluările acordate sub formă de stele.
- Clientul poartă în mod exclusiv și personal responsabilitatea pentru declarațiile făcute în cadrul Recenziei. Vânzătorul are dreptul de a șterge Recenzia în conformitate cu prevederile legale și ale prezentului Regulament.
- Este interzisă plasarea de conținut care conține informații false, înșelătoare, vulgare, agresive, ofensatoare sau care sunt evident contrare bunelor moravuri. De asemenea, este interzisă plasarea de conținut cu caracter ilegal, care încalcă drepturile terților sau constituie acte de concurență neloială.
- Clientul se obligă să nu plaseze conținut care conține link-uri către servicii externe de internet cu caracter promoțional sau publicitar sau care conțin date personale ale terților.
- La cererea expresă a Clientului, conținutul Recenziei poate fi ascuns pentru alți utilizatori ai Magazinului, însă evaluarea acordată sub formă de stele este inclusă în evaluarea generală a Magazinului și a Bunului.
§ 10. Proprietatea intelectuală
- Clientul declară că nu deține niciun drept, inclusiv drepturi de autor sau drepturi conexe, asupra Evaluărilor și declarațiilor plasate de acesta, cu excepția dreptului de a utiliza Magazinul Online în modul prevăzut în Regulament. Clientul nu este îndreptățit să reproducă, să multiplice, să pună la dispoziție, să facă public sau să distribuie conținutul, cu excepția situațiilor în care un astfel de drept rezultă din dispozițiile legale sau din Regulament.
- Clientul nu este îndreptățit să intervină asupra conținutului, în special nu poate modifica conținutul, structura, forma, grafica, mecanismul de funcționare sau alte elemente ale Magazinului Online.
- Plasând Recenzii în Magazinul Online, care constituie opere în sensul Legii nr. 8/1994 privind drepturile de autor și drepturile conexe, Clientul acordă Vânzătorului o licență neexclusivă, gratuită, nelimitată temporal și teritorial pentru utilizarea acestor opere, inclusiv dreptul de a acorda sublicențe, care include punerea în mod public a operei la dispoziția publicului astfel încât oricine să poată avea acces la aceasta în locul și timpul ales de acesta (Internet). Licența se acordă pentru toate domeniile de exploatare cunoscute la momentul acordării, în special pentru următoarele domenii de exploatare:
- 3.1. în ceea ce privește fixarea și multiplicarea operei prin orice tehnică – în special tehnici tipografice, reprografice, de înregistrare magnetică sau digitală, adică prin utilizarea oricăror tehnici pe orice suport audiovizual sau vizual, în special pe discuri audiovizuale, CD-uri, discuri de calculator, rețele multimedia, inclusiv internet și servicii online asociate, precum și multiplicarea, fixarea, utilizarea în Internet, publicitate, multiplicarea în format electronic în memoria calculatorului și în rețele interne și externe;
- 3.2. utilizarea integrală sau parțială a operei sau a oricăror elemente ale acesteia cu posibilitatea efectuării de modificări impuse de natura mediului internet – în toate publicațiile, în special cele online, digitale, buletine și informări, independent sau împreună cu alte opere sau fragmente de opere; utilizarea integrală sau parțială în scopuri de promovare și publicitate, inclusiv sub formă de publicitate audiovizuală, audio sau media;
- 3.3. în ceea ce privește circulația originalului sau a exemplarelor pe care opera a fost fixată – punerea în circulație, împrumutul, închirierea originalului sau a exemplarelor;
- 3.4.în ceea ce privește diseminarea operei prin alte mijloace decât cele menționate mai sus – executarea publică, expunerea, afișarea, redarea, transmiterea și retransmiterea, precum și punerea publică a operei la dispoziția publicului astfel încât oricine să poată avea acces la aceasta în locul și timpul ales de acesta;
- 3.5. utilizarea operelor în scopuri promoționale și de marketing.
- Ștergerea Contului de către Client sau a Recenziei conform prevederilor capitolului 9, pct. 8, nu afectează valabilitatea licenței de mai sus.
§ 11. Dispoziții finale
- Prezentele Condiții de utilizare sunt aplicabile începând cu data de 04.01.2023.
- În cazul modificării sau anulării oricărei prevederi a prezentului Regulament prin decizia unei autorități competente sau a unei instanțe de judecată, celelalte prevederi rămân în vigoare și sunt obligatorii pentru Vânzător și Client.
- Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament. Toate contractele încheiate înainte de intrarea în vigoare a noului regulament se vor executa conform regulamentului care era aplicabil la data încheierii contractului.
- Legea aplicabilă pentru soluționarea tuturor litigiilor legate de Regulament este legea poloneză.
- Eventualele litigii apărute în legătură cu sau cu ocazia executării Serviciului vor fi soluționate, pe cât posibil, prin negocieri sau mediere, iar în cazul imposibilității ajungerii la un acord, acestea vor fi supuse instanței competente pentru sediul Vânzătorului.
- Clientul, în calitate de Consumator, poate, de asemenea, să utilizeze metode extrajudiciare pentru soluționarea reclamațiilor și pentru recuperarea creanțelor. Informații privind procedurile extrajudiciare pot fi obținute pe site-ul Autorității pentru Concurență și Protecția Consumatorilor: www.uokik.gov.pl . Se precizează că aceste proceduri sunt voluntare și necesită consimțământul ambelor părți.
- Conform Regulamentului Parlamentului European și Consiliului (UE) nr. 524/2013 din 21 mai 2013, informăm că la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr este disponibilă o platformă online pentru soluționarea litigiilor dintre consumatori și comercianți la nivel european (platforma ODR). Aceasta oferă punct de acces integrat pentru consumatori și comercianți care doresc soluționarea extrajudiciară a litigiilor privind obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare online sau contractele de prestări servicii.
§ 12. Anexa 1 – Informații privind exercitarea dreptului de retragere din contract
- Dreptul de retragere din contract în conformitate cu prevederile de mai jos se acordă Consumatorului și Antreprenorului Individual.
Aveți dreptul să vă retrageți din prezentul contract în termen de 14 zile fără a invoca vreun motiv. Termenul de retragere expiră după 14 zile:
- 1.1.în cazul unui contract de vânzare, de la data la care ați intrat în posesia bunului sau a unei terțe persoane, altele decât transportatorul, desemnată de dumneavoastră;
- 1.2. în cazul unui contract privind transferul proprietății mai multor bunuri livrate separat, de la data la care ați intrat în posesia ultimului bun sau a unei terțe persoane, altele decât transportatorul, desemnată de dumneavoastră;
- 1.3. în cazul unui contract privind transferul proprietății bunurilor livrate în loturi sau părți, de la data la care ați intrat în posesia ultimului lot sau părți sau a unei terțe persoane, altele decât transportatorul, desemnată de dumneavoastră;
- 1.4. în cazul contractelor de livrare regulată a bunurilor pe o perioadă determinată, de la data la care ați intrat în posesia primului bun sau a unei terțe persoane, altele decât transportatorul, desemnată de dumneavoastră;
- 1.5. în cazul contractelor privind furnizarea de servicii sau conținut digital care nu sunt livrate pe suport material – de la data încheierii contractului.
- Pentru a exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați pe noi, respectiv: BIOSHI S.A. Tel.: +48 788 208 018, Bioshi24.ro, E-Mail: contact@bioshi24.ro, Jasnogórska 1, 31-358 Kraków,printr-o declarație clară (de exemplu, scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail).
- Puteți folosi modelul formularului de retragere, dar nu este obligatoriu.
- De asemenea, puteți completa formularul electronic de returnare disponibil pe site-ul Magazinului Online: https://bioshi24.ro/ro/returns-open.html. În acest caz, vă vom trimite prompt confirmarea primirii informației despre retragere pe un suport durabil.
- Pentru respectarea termenului de retragere, este suficient să trimiteți informația privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea termenului.
- În caz de retragere din prezentul contract, vă returnăm toate plățile primite, inclusiv costul livrării bunului (cu excepția costurilor suplimentare generate de alegerea unui mod de livrare diferit de cel mai ieftin mod obișnuit oferit de noi), fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la data informării noastre despre decizia dumneavoastră. Rambursarea se va face prin aceleași metode de plată utilizate inițial, cu excepția cazului în care ați fost de acord în mod expres cu alt mod de plată.
- În cazul contractelor privind transferul proprietății bunurilor, dacă nu am propus preluarea bunului în cazul retragerii, putem amâna rambursarea până la primirea bunului sau până la prezentarea dovezii expedierii, după caz.
- Bunul returnat trebuie expediat la adresa: BIOSHI S.A. Tel.: +48 788 208 018, Bioshi24.ro, E-Mail: contact@bioshi24.ro, Jasnogórska 1, 31-358 Kraków,fără întârziere și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data notificării retragerii. Termenul este respectat dacă bunul este expediat înainte de expirarea celor 14 zile. Veți suporta costurile directe ale returnării bunului.
- Având în vedere greutatea și dimensiunile bunului, returnarea poate implica costuri mai mari decât expedierea obișnuită prin poștă. În cazul utilizării serviciilor de curier, este posibil să fie necesară expedierea pe palet, care este mai scumpă decât trimiterea poștală obișnuită.